Hjem » Nyheder » Praktikant hos MAK i foråret 2020 er startet

Praktikant hos MAK i foråret 2020 er startet

  • af
Praktikant hos MAK forår 2020

Velkommen til Maria!

Der er kommet en praktikant hos MAK i foråret 2020 og vi er glade for at byde Maria velkommen! Hun skal arbejde med kommunikation og events indtil juni, så hold øje med vores kalender og kom med til et af forårets mange arrangementer og hils på! Du kan skrive dig op til nyhedsbrevet, som hun bliver medredaktør på, midt på forsiden.

Maria en bachelor i spansk fra KU og er nu i gang med kulturelle markedsstudier på CBS. Hun har erfaring med koordinering og events fra sin tid i Peru og Chile, hvor hun arbejdede i 2018.

KOMMUNIKATION

EVENTS

  • MAKmandag – sidste mandag i hver måned
  • Øvrige arrangementer som fx 48-timers festival, Kulturhavn og “MAK fylder 40”!

KOORDINERING

Hvis du vil vide mere om hvordan DU kan blive praktikant hos MAK, så kontakt landssekretæren på info@makomiteen.dk eller skriv og spørg Maria på kommunikation@makomiteen.dk.

Maria er blevet praktikant hos MAK ved at svare på nedenstående praktikopslag – som du kan læse i sin fulde længe her

Har du kreative ideer og evnen til at gøre dem til virkelighed?

Vi tilbyder dig en mulighed for at få praktisk erfaring med planlægning og afvikling af arrangementer der sætter fokus på solidaritet med Mellemamerika og udbredelse af viden om regionen. Vores månedlige møde MAKmandag vil blive din opgave. Nogle arrangementer mangler finpudsning og afvikling, andre findes kun i sin grundidé og skal videreudvikles og føres ud i livet af DIG – gerne i samarbejde med vores frivillige.

Afhængig af din lyst og dine kompetencer, er der planer om frivilligkoordinering i stillingen.

Kan du skabe opmærksomhed og engagement på skrift og i billeder?

Som praktikant vil du støtte op om vores generelle solidaritetsarbejde med et særligt fokus på at skabe aktiviteter og oplysning i Danmark gennem digital kommunikation (tekst, billede og videoer) på en række sociale platforme såvel som gennem vores nyhedsbrev og hjemmeside. Din hovedopgave bliver at skabe opmærksomhed om brigaden samt udvikling og implementering af digitale kampagner til forskellige målgrupper.